What is now, let it be.

Hej! Jag lever och frodas!! Och njuter och skrattar och skapar och kämpar och utvecklas och ler och känner och är och gråter och det pirrar i min mage. 
Snart är jag klar med utbildningen och ska börja jobba. Jag har ätit veganskt i snart en månad, fått en ny roomie och i fredags gick jag vilse i skogen. Och jag njöt av varje sekund fastän det var kallt, för vintern ska vara kall och jag älskar det. Jag mediterar och landar och varje dag har jag längre stunder i total mindfullness då jag kopplar ihop mig med det som händer och kopplar bort tankarna på annat. Ibland håller jag en fin person i handen och ibland ser jag fram emot att bara spendera resten av livet med mig själv. Allt jag behöver, har jag. Allt jag vill ha, är redan mitt. Jag har lärt mig att stå i brygga, börjar bli bra på att hålla städat i lägenheten och funderar på att klippa av mig mina lockar, för att inte identifiera mig med dem för mycket. 
 
Finns väl inte så mycket annat att skriva än det. 
  
Jag älskar också. Och det är ju det viktigaste, med allt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0