whatever the present moment contains

accept is as if you had chosen it. 
 
Good things are happening. Helt plötsligt är det bara 19 dagar kvar 
till avfärd. Jag försöker att inte hypa eller oroa mig, utan att leva i nuet
och njuta av allt jag har här och nu. Och det funkar faktiskt. Det är klart
att det är en del praktiskt som ska fixas typ vaccinationer osv. Men
emellan varven så!
Här är väl lite av allt kul som hänt senaste dagarna då: 
I helgen var jag till västkusten och kampanjade för RFSU/RFSL
och sen på kräftskiva med jobbet fram tills småtimmarna på
söndagen. Helt plötsligt var klockan halv sex. (ja, på riktigt. Vem
festar till halv sex? Vem? Tydligen jag. Haha.) Tiden bara flyger iväg. 
Idag hade vi middag för mina och Idas päron, så att de kunde connecta
i sin oro över allt möjligt som kan komma att hända deras döttrar 
andra sidan jorden. Haha. Det var trevligt :) Innan dess jobbade
jag, vilket alltid är kul. Och igår hade jag finbesök från hufvudstaden
och fick detta fantastiska paket, med detta fantastiskaste halsband.
Handgjort av en liten gubbe på en strand, på Bali. 
 
 
Tack. Tack. Tack.
Alla. Allt. Livet <3 
 
 
Whatever comes, let come
What stays, let stay
What goes, let go. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0