Pepp-overload och Pepe-grattis

Ja hörrni.. När en talar om trollen!! Igår skrev jag om hur lycklig jag är över
att ha fått andra perspektiv på tillvaron här, och fått ta del av som en annan,
(hemlig givetvis)värld, i detta land. Full med inspirerande, kämpande,
starka och modiga människor med motivation och eld i baken. 
 
 
Och idag har en av dessa fina vänner fått pris för sitt idoga arbete!
Bästa Pepe nämligen blivit Stonewalls Hero of the year!!
Ni kan läsa om det här 
http://www.theguardian.com/world/2014/nov/07/stonewall-hero-year-gay-rights-onziema 
Kan knappt vänta tills han är tillbaka från England så vi kan fira
tillsammans, har en känsla av att firandet kommer bli off the hook!!
 
I helgen ska vi käka gott, shoppa, festa, mysa samt plugga arslena av oss. 
Tänk vad lyckligt lottade vi är. Jag tror fortfarande knappt mina ögon när jag
vaknar om mornarna. Tänk att jag är här, med alla dessa fantastiska människor,
och får uppleva allt det här fantastiska. Nästa helg åker vi iväg på en två-veckors
safari och ska få uppleva alla Ugandas guldklimpar..
Needless to say - I'M RIDICULOUSLY EXCITED!!! 
 
 
Over and out // K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0