Tack och bock

För mail och samtal angående mitt förra inlägg. Jag ser det inte som att jag är stark som berättar utan snarare att det är en del i att gå vidare, att acceptera den tid som varit och inte förneka vad som varit. Men att samtidigt blicka framåt och glädjas över att det -tack och lov- blir människa av mig å ;) trots "missade" tonårsår, sjukdomsförvållat drama/brustna vänskaper pga sjukdomen osv. Jag har distans till mitt förflutna men jag ser det inte längre som att det är en korridor dit jag måste stänga dörren, utan snarare att det är den halvknackiga inledningen till en bok som bara blir bättre och bättre! Man får bläddra och titta, men inte låta det hindra att boken fortsätter åt andra hållet :) 

Hoho här blev det flummigt. Men iaf. Stort tack för att ni finns och för att jag kan få vara allt jag är utan att behöva skämmas. <3 KÄRLEK!!! 

Ps den där punkten om att jag har ofrivilligt studieuppehåll stämmer icke för jag har fått plats på programmet igen!!! Wohoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0