Jag lever!

Hej hej. Jag har (som vanligt?) inte skrivit på länge men (som vanligt, hehe) så lever jag iaf! Inte bara lever, utan lever och frodas! Haha :) 

Jag har några lediga veckor nu innan jag går ut på praktik och borde egentligen tentaplugga hela dagarna men om sanningen ska fram blir det mycket fika, instagram, Pinterest, wordpox, TGR, och långa, lååånga frukostar ute i solen. Det där med självdisciplin är väl inte min starka sida.. 

Meen! 
Jag har skaffat mig ett redigt sommarjobb och fick schemat på posten häromdan; två ynka kvällspass på heeeela sommaren! Lyckan!! Sen har jag alltid minst två dagar ledigt på raken och chefen fixar så att jag får vara ledig Pride-veckan då jag och älskling ska antingen hänga på Pride hela veckan eller åka till nåt varmt land och bara ro om oss. 
När terminen börjar i höst är det bara 5 veckor skola för mig och min uppsatspartner, ty sen flyr vi fältet och spenderar tre långa månader i Uganda. JAPP! Vi gick stipendiet och vi ska både göra sista praktiken och hela examensarbetet där nere! Hur amazing!!?!!! KINDA GODDAMN SWEET!!! He he. Då ska det nog bli liv i bloggen också, på riktigt! 

Nä. Lite mindfullness nu va. En kan inte bara leva i framtiden. Just nu ligger jag och värmer mina kalla ben i sängen ty vädret har valt att vara emot världen även denna Valborg. Idag är det Kvalborg och jag ska se ett av mina faaavoritband nämligen Partiet, live! Ska bli amazing. Här kommer en bild på mig och sångaren i bandet, tagen i somras på Öland roots! 


Samt en bild på hur jag kände (i år igen..) när jag såg att vädret ska suga imorgon, på årets bästa dag.. 




Hehe. Men det blir nog bra ändå. 
Kärlek från mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0