Dagens ris och ros

Dagens ris går till herrn som ringde KLOCKAN SJU (jag hade sovmorgon..) för att berätta att han tänker tapetsera hos oss om några dagar. dagens andra ris går till migränen som följde detta traumatiska skeende.
Dagens ros går till mig själv för att jag bestämde mig för att inte kliva ur sängen när jag borde ha gjort det, utan istället somnade om för att drömma att jag åkte bergochdalbana, det var KUL!! Vaknade klockan två. Så jävla värt. Ligger fortfarande i sängen. Love my life.

Dagens: Att skriva på mitt CV: jag har förmågan att totalt skita i saker som borde göras, helt utan att låta det röra mig i ryggen. Woho!

Avslutar med en liten uppmuntring på hur man kan få guldkant på tillvaron:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0