Lyckliga vänner - lycklig jag

Det allra bästa, och samtidigt allra jobbigaste, med att ha bott ett år så långt härifrån, är att jag träffade så fantastiska människor som mitt hjärta ofta längtar efter.
Mina absoluta favoritmänniskor, utöver min självvalda familj, stavas Natalie, Anja och Jennie.

Och nu råkar det faktiskt vara så att fina saker händer dem just nu. För oss alla fyra faktiskt.
Medans jag gått runt med ett leende på läpparna över att ha en viss fin person att hålla i handen, så har Natalies lille lille Valdemar hunnit fylla en månad, och Jennie har förlovat sig till sin Vinny. Och Anjas karl har äntligen flyttat hem efter avslutad officersutbildning på en halv evighet.

Underbara människor, underbara saker. Även om jag gärna hade varit närmare rent fysiskt så gläds jag här, på distans, något alldeles enormt.
<3 Grattis!!! Till er. Till oss.
Till mig för att jag hittade er, underbara människor. Till er för att ni hittade mig ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men åh va fint Kristin! <3 Tack! Jag ler med hela kroppen! :D

2013-02-28 @ 12:43:57
URL: http://jennieunger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0