ännu ett sånt där bittert inlägg

Hej. De som inte gillar bittra människor kan klicka ner rutan genast. 
Fast då skulle ni väl inte ha hittat hit till att börja med... Om det är 
något jag gör bra är det att vara cynisk, och stundtals, riktigt bitter. 
Helt ogenerat. Och helt ogenerat tänker jag nu spy ur mig lite galla
över hur totalt meningslöst och värdelöst November 2012 är.
Hej och hå, here I go. 
 
 
Nej förresten. Det ska jag inte alls. Jag skrev en lång lista och
suddade allt. Egentligen kokar det ner till en GROV sömnbrist
pga ångest som egentligen beror på EN enda persons förkastliga
beteende och hela min långa lista på allt som suger är egentligen
lika kort som hens namn. And I think you all know it already. 
 
Nu när jag vet vad all min bitterhet och sömnbrist + alla problem 
som kommer med sömnbrist beror på så... Så det är väl bara att
bita ihop igen, och välja nästa person att lita på, lite mer omsorgsfullt.
Snygg ska hen va också, smal. och ICKE känslokall :) Jajjjjemen! 
 
Imorgon ska jag gå till doktorn och få sömntabletter och sen räknar 
jag med att livet blir lite bättre igen. Typ som att få tillbaka sitt liv.
Det går inte att ha nåt liv när man inte kan sova. Man blir som en 
vandrande zombie. Allt blir så himla ointressant och oviktigt jämfört 
med tanken på att äntligen, äntligen, få sova en hel natt.
eller bara... mer än två timmar i taget. Det skulle jag uppskatta.
Något enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0