when she said goodbye without

ever looking back



Sagt och gjort. En hel fakking jävla dag. On me own!
Jag sov bort x antal timmar och resten av timmarna har
jag bara tänkt. Gråtit. Way to go, me.
(oj vad personlig bloggen blev helt plötsligt)


Snart kommer Jonna över och vi ska se nån feel good-film
utan innehåll. Det blir nog bra. Anammar det irländska
uttrycket "you'll be fine" Ja. I WILL be fine. Goddamnit.
Vilken jävla lördag. Men men. It was bound to happen. Förr
eller senare måste man vara lite själv. Ha det lite tyst runtomkring
mig. Lyssna inåt. Jag borde som sagt vara bättre på det, eller borde
iallafall satsa på att bli.
Note to self: ta tid att reflektera istället för att impulsivt hoppa
in i saker, situationer, relationer.
(a.k.a väx upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0