från noll till hundra

jag tvingar mig själv ut fastän jag hellre hade sluppit.
ungefär det här har jag hunnit med sen jag kom hem från
antons stuga i torsdags:
nation + flustret (!!) i fredags till klockan fyra. upp i ottan för
hundpromenad, sol-picknick med aggan, farfarsbesök och
en snabb nap, sen faddertackfest klädd som fetto (man skulle
komma som sin motsats) och sen nation på det. och cykla
och vakna och vara förvirrad och lite borttappad över gårdagskvällen
och få nyckeln av malin (tack underbaraste malin!!!) och sen träffa
annapanna på stan och shoppa lite kläder och sånt där och sen
träffa Hannes och äta sallad vid ån cykla hem och gå på promenad
i skogen med fabian och kolla film och äta bakispizza och
till sist (nyss) krypa i min underbara onepiece som ska få
hålla mig varm inatt. Jag är HELT färdig.
TACK OCH LOV är jag ledig imorgon.
Gått miste om mycket skönhetssömn i helgen, minst sagt.
Och, som vanligt, rushat utan att stanna upp. Imorgon ska
jag stanna upp.
OCH STÄLLA PÄR STRÖM MOT VÄGGEN på sitt föredrag. woop woop.
Förvänta er ett argt inlägg om hans idioti imorgon.. heheeee. Vi blir
ett gäng som ska syna hans argument i sömmarna och helst göra
honom lite obekväm och oklar inför resten av skaran som kanske
kommit dit för att de undrar vad han är för prick. Han ska inte få
framställa sig själv som trevligare/smartare än vad han är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0