hej

idag mår jag lite konstigt. jag tror att det är stress. som vanligt. typiskt osmart
att ta på sig heltidsjobb hela sommaren när allt man behöver är en paus. men
så är jag väl inte känd för att ha den starkaste självbevarelsedriften heller, antar
jag. Tack och lov är mitt jobb roligt. Och det ger mycket. Idag sa en av tanterna
"vi utgör ett rätt bra team ändå, du och jag" och jag bara "ja.. det gör vi". Efter
jobbet gick jag till farfar och kollade på halva fotbollen och det var också fint.
Han hade gjort egen kräm till efterrätt. På kvällen kom ali (angelie) hit och
färgade mitt hår, sen sjöng vi på mcdonaldslåten från 96. "dagar kan passera
fort, som en våg på öppet hav, yey yeah" ..osv. och så kollade vi på match nummer
två på tv.
det var allt för idag. hejrårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0