Framåtanda.

http://www.sydsvenskan.se/varlden/chocksankta-loner-gor-direktorer-mallosa
way to go, france!!!!




Överraskade malin och gav igår genom att flyga till irland och plinga på deras dörr.
Det var askul. De trodde inte sina ögon när jag stod utanför deras hus :D alexander
och amelie blev super excited och började springa runt som tokar och gjorde det
resten av kvällen. Underbart och precis den reaktionen jag önskade från både föräldrar
och barn. Nu är jag hos Anja som duschar och snart ska vi gå ut. Anja tyckte det var
synd (och lite konstigt med tanke på att det är jag?) att jag bara hade med mig låga skor,
så jag har lovat att ha på mig ett par av hennes svarta pumps ikväll, får se hur länge
jag orkar gå ;) Igår fikade jag med Jennie och idag spelade jag och Derek badminton.
Kul. Och som vanligt, lite konstigt, att jag inte bor här. Att allt är så vant, så "familiar"
fast ändå - inte hem. Längre. Konstigt. Men skönt, också. Skönt att vara tillbaka och
skönt att få prata med främlingar på bussen, fika på favoritcafét, klaga på idioter på
bussen och sist men inte minst: skönt att bli välkomnad som om jag aldrig varit borta.
Underbara, underbara AnjaJennieMalinGavinDerek. Här mår jag som bäst. Tack.

Nu lyssnar jag och Anja på Backstreet boys och ska förfesta vidare! Ikväll blir det
gayklubb, antingen The George eller The Dragon! Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0