japp

min blogg. har. blivit. skittråkig.
så är det ibland.
Det händer inte så mycket i mitt liv och det som väl händer det är
garanterat extremt ointressant för er att läsa om för det kretsar
kring plugg. Olika biblioteks öppettider. Olika bakteriers virulens.
Haha.
På lördag är det tenta och på lördan efter det är det tenta och
därimellan har våra lärare bestämt sig för att behandla oss som
gymnasie-elever och gett oss diverse feta uppgifter att göra både
i grupp och individuellt. Det har man ju VERKLIGEN tid med nu.
Mitt i allt detta så varvar jag råplugget med att tidvis prioritera HELT
andra saker och ignorera att plugget finns. Idag blev det ikea med
pappa och sedan hade jag ju lovat att fixa ihop det köpta själv så
pappa skulle slippa stanna. Det blev en halvtimmes huffande och
puffande, några svordomar etc men till slut fixade jag det iaf. Har
numera en anordning med klädstång (svårt att förklara men man
hänger galgarna på den) Och var såklart tvungen att rensa lite kläder
och organisera galgarna i färgordning och kläderna i textil-ordning
och gudvetvad. Jag ger mig aldrig när jag väl börjar, det där kommer
vara ett ständigt pågående projekt.
Återkommer väl när jag orkar skriva och bry mig mer om vad som sker
runtomkring, nu går det mesta obemärkt förbi, jag har tillräckligt med mitt eget.
Meen en liten stämningshöjare ska vi väl ändå hinna med:
http://www.youtube.com/watch?v=yxAAbvgkOz0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0