Luffluffluffluff tut tut

Herregud, på tal om nåt helt annat än min resa så går jag in på kommentarer (har laddat ner blogg-appen) och så ser jag att GUDrun Schyman kommenterat på min blogg nån gång! För längesen men ändå. När jag tänker efter så minns jag händelsen men hade glömt bort det. Nu blev jag asglad! Herregud. GUDrun <3

Idag åkte jag till Bamberg. Det var lite komplicerat, vi fick åka buss en bit för att de håller på med banarbete och så, sammanlagt tog det mig 6h att ta mig hit. Har hittat ett SUPERtrevligt hostel vilket gör det lite lättare att ha lämnat fantastiska, fantastiska Lollis homestay bakom mig i Dresden. Jag har än så länge bara promenerat hit så jag har inte sett staden alls än. Tänkte ta en powerwalk imorgonbitti och sedan promenera tillbaka till de ställena som jag sett på vägen som verkar intressanta. Jag funderar även på att gå på ett Levi's-museum, åka på en busstur och anmäla mig till en kanotutflykt, om det finns platser kvar :)
Här är det jättebra wifi vilket är skönt. Och gratis. Man får även ta kaffe, te flingor och mjölk, hur mycket man vill. (Och det finns verkligen HUR mycket som helst). Han som tog emot mig kom från Grekland och tipsade om grekiska restauranger i stan, nice! Ikväll har jag till och med ett rum för mig själv. Mysigt men lite ensamt också. Det känns nog bättre vid frukosten när man träffar de andra som bor här. Det var allt för idag tack och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0