2.2

Skriver en gång till idag för imorgon tänker jag stänga av internet på mobilen. Det kostar ju 79kr varje dag jag har det påslaget. Ska även vara på språng imorgon så kommer nog inte använda mig av hostelets wifi. Ikväll har jag käkat indisk mat (sjukt god var den) gratis och bekantat mig med mina rumskamrater. Alla är supertrevliga!

Imorgon ska jag promenera i gamla stan, se den kända kyrkan och kanske gå på stadsmuseum. Sen ska jag nog gå och shoppa (fick ju så mkt shoppingtips på gayklubben!) folk ska upp tidigt imorgon och vi ska redan lägga oss, har skvallrat/jämfört våra länder osv osv i flera timmar och spelat spel. Det är tre tyskar, en från taiwan och en från Japan! Hur trevligt som helst.
Jag har nu nästan helt bestämt mig för att skippa München. Fabian tjatade på telefon på att jag ska stanna här så vi kan hänga om kvällarna när han har jobbat klart i Berlin och det vore helt klart asroligt men jag ska såklart också se andra städer.. Funderar på mindre städer jag blivit tipsad om(mindre än München alltså) såsom Heidelberg, Bamberg, Stuttgart, Freiburg eller Rothenburg. Beslutsångesten är total och jag skjuter som vanligt på beslutet så länge som möjligt. Haha! Tar det sen helt enkelt, hehe. Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0