oh yes I said it, I said it, I said it 'cause I can

Idag hade vi äran att se en föreläsning/föreställning av
denna underbara människa: http://www.saralund.se/
stående ovationer fick han(han ville själv bli kallad han)
på slutet och det var mycket mäktigt. Det var stundom
asgarv-roligt och stundom gripande men allt som allt
en väldigt givande upplevelse och jag är sjukt glad att
jag slet mig från sängen imorse och släpade mig till
skolan trots allt. Rekommenderar att titta in på hans
hemsida och framförallt att se honom någon gång uppträda live!
Efter skolan åkte jag raka vägen till jobbet och nu har jag
haft assvårt att varva ner, det är så mycket tankar i huvudet,
både från jobbet och skolan och om de två PMen som ska
skrivas klart den här veckan. Imorgon ska jag och Ellen
hämta ut biljetter till Joshua Radin-konserten som är nästa
vecka, ska blir också ett skönt avbrott från all depression
och skolarbete som ockuperar min tid för närvarande.
Jaha. Det var allt för idag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0