got the wondering eye

Det är superfint väder. Och svinkallt. :(
I går gjorde jag mitt livs godaste bakverk, vit-choklad-
cheesecake. helt jävla awesome. I fredags käkade jag
middag med Sofie och sen kom även emma och ull vilket
var mycket trevligt, det är kul när man kan träffa några
man inte har träffat på jättelänge och så är det ändå så
enkelt på nåt sätt. Så är det ofta med barndomsvänner,
även om man inte har så jättemycket gemensamt kvar i
sina nuvarande liv så har man ändå något som binder oss
samman, en massa minnen. Vi pratade om allt möjligt
och drack vin och hade det allmänt trevligt.
Igår långfikade jag och Anton i typ fyra timmar och sen
åkte jag hem och hade myskväll med empa.
Med andra ord: Jag har tagit mig ut från studentrummet.
Ibland svarar jag till och med i telefon. Woop woop. Var
ute i onsdags med Anton och diverse ssk-män också, hör
och häpna, det var på mitt bevåg vi gick ut till och med!
Orkar inte sitta hemma och deppa dygnet runt längre. Jag
kände i tisdags att om jag sitter hemma ett dygn till så
kommer jag seriöst förtyna, förfalla och gå i bitar. Och
det vill jag ju inte, egentligen.
Hittade ett trevligt citat häromdagen: Before you diagnose
yourself with depression or low self esteem, first make sure
you are not, in fact, just surrounded by assholes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0