He's been all around the world

about a million times
but he's never been loved
not on the inside 

Robyn – Not on The Inside

 
 
Fredag. Och man tror ju att man skulle få pausa lite, men icke.
Det är full rulle, så fullt upp den här helgen att jag knappt vet vart
jag ska börja. Ikväll är det SSK-fest. Ska bli sjukt kul, är superpepp
trots att jag tror att jag börjar få bihåleinflammation. Det gör ont i 
dem som fan och jag känner mig helt utmattad. Om jag ska vara
ärlig är jag mest pepp för att man måste vara det, och för att jag har
sett fram emot det här så sjukt mycket! Tack Gud för min änglafar
som kommer över med sinova OCH har målat om en gardinstång
åt mig, som han tar med så att jag kan sätta upp gardinerna :D
PM-skrivandet gick jävligt segt idag. Vi var sjukt ofokuserade. Det
här är vad vi googlade under våra tre timmar: snurrande kvinna,
jesus synvilla, analblekning (haha, jag vet inte), självmord med
alvedon, tant/ung-kvinna-bilden.. Och säkert ännu mer. Det där
är vad jag minns såhär på rak arm. Men men. Vi hade kul iallafall!
Och vi fick ihop typ en sida. Only 6 more to go!
Fy fan vad mitt ansikte gör ont :( Det känns nog bättre när jag
knaprat lite piller och fått i mig några glas vin (haha, gud vad fel
den där meningen lät. jag knarkar INTE) Snart kommer Ebba
över på en "lyxig blodpuddings-middag" och sen blir det vinpimplande
hos en av faddrarna innan själva partajet börjar.

Om en vecka är jag i Dublin, UNDERBART. Jag vill dock INTE bli äldre,
så just födelsedagen känns lite motig..

HEJPÅER.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0