Säg var finner jag balans

allt jag möter i denna värld, är kallt
Hur nära jag än kommer så finns det en distans
allt jag vill ha
är lite resonans 
 
Kultiration – Resonans
 
 
 
Igår var det fest. Jag hade skitsvårt att tagga till ordentligt,
eller liksom, att hålla peppen uppe iaf. I början var jag superpepp
men iom att jag har sjukt ont i mina bihålor och är allmänt trött
och seg så höll det inte så länge.. Gick hem vid tolv typ. Haha.
Värt. Däckade som en klubbad säl vid ett. Drömde om Dublin
och Alexander, min groda. Snart är jag där.. Efter en mysig flygtur
(läste att det är SUPERtrevligt att flyga med bihåleinflammation..)
Pepp pepp pepp. Älskar att jag ska åka dit med en TOM resväska :P
För att jag ska fylla den med kläder från vinden i dubban, hehe.
Blir bra det.

Nu är det dags för en morgondusch och sen ska jag hem till
päronen och förbereda inför kalaset imorgon.. I eftermiddag  
kommer min Angelie på besök!! :D I LIKE. Det är inte ofta. Det
blir fint. Får se om vi ska iväg på korridorsfest hos Hannes eller
om vi blir hemma och skvallrar hela kvällen istället. Måste hinna
med att svara på åtminstone en av folkhälsa-frågorna också :(
Vadå helg? Det finns inte i universitetsvärlden. Helg är bara
undervisningsfri tid, men det finns alltid nåt att göra... Så det
är bara att bita ihop. 

På tal om att bita ihop.. Det gör ont när jag äter. Någon som
har nåt tips om hur man kan lindra smärta i bihålorna? :( 
 

Och så för att lätta upp stämningen lite. En bild på Nikos affisch, i Hamburg 2005 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0