Our house

in the middle of the street 
 
Våren är här och jag har fått tummen ur. Jag vet med mig
själv att jag mår så mkt bättre av att röra på mig och har
lovat att komma igång med joggandet och yogandet igen,
för min egen skull.
Bestämde med Hannes att vi skulle ses på myrornas för
möbelcheck, fick ett ryck, bytte om till joggingkläder och
joggade ner. SÅ skönt. Sen joggade jag hela vägen tillbaka,
hannes cyklade. Det var inte långt men det var en lagom
uppvärmning inför imorgon då jag och ebba ska ut en rejäl
sväng på morgonen. Ska bli alldeles underbart. 
Ikväll har jag haft hannes och anton över på pizza och film,
var mysigt. Vi låg på golvet med varsina kuddar och filtar,
och bara jäste när pizzan var inmundigad.
Sen var jag över en sväng till Anna och nu är det sovdags. 
 
Haha, Gud vilket tråkigt inlägg. Här är en smart grej som
sofia tipsade om: http://www.sexperterna.com/sexkontraktet/ 
tror mångas liv skulle bli enklare och mer konfliktfria om alla
hade såna med sina diverse kontakter och förälskelser. Det
är ju inte klokt hur olika folk ser på sex, förhållanden och trohet.
Vissa människor älskar att lova sig till en och samma person medan
andra känner sig fastlåsta och bakbundna då.. Vissa vill aldrig 
släppa någon in på skinnet medans andra skaffar pojkvän/flickvän 
på en vecka eller två. Jaa det är intressant tycker jag. Och det är
väl ganska viktigt att man är överens om hur man ska ha det,
framförallt. Jag tror att alla har både sårat andra och blivit sårad
av att såna där grejer inte vart klara från början. So check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0