Jag har gjort allt jag kan

men jag önskar att jag kunde göra mer
så att lågan tänds på nytt i dig
så du kan tända eld
på mig 
Har jag
gjort
allt jag kan? 
 
 
 
Jag är helt slut. Utmattad på alla sätt. Jag vet inte vad man gör nu.
Vilket håll man går eller hur mycket som är lagom, hur mycket jag
kan engagera mig och hålla min egen själ så hel som möjligt.
Kultiration – Mörk Är Natten Innan Gryning går på repeat idag.

Tentan gick bra, om jag inte redan skrivit om den.. 
Kryssningen var helt okej. Inte superkul men heller inte tråkig,
ett okej tidsfördriv, typ. Festen igår var kul. Trots att många i
klassen valde att stanna hemma och kräkas/sova och att två
av favoriterna stannade hemma och grät över sina pojkväns-bråk.
Ledsamt. Men men. Vi röjde på till halv sex på morgonen (!!!?)
imorse. Helt sjukt. Idag mår jag nästan så dåligt som jag förtjänar.
Fy fan.
Agnes kom över, vi såg askungen. Eller hon såg, jag sov. Sen
såg hon på kvarteret skatan också. Jag sov mest, vaknade till
och skrattade lite då och då. Haha. Nu sitter jag här och funderar
på om man orkar duscha... Måste ju nästan det eftersom skolan
börjar svintidigt imorgon och jag vet själv att jag inte kan duscha
astidigt om mornarna, då kommer jag jämt försent :P 
 
 
Mest längtar jag till sommaren. Som fan. Då flyttar nämligen
mr E hem till sverige. Jag har inte känt såhär på flera år,
men jag tror jag vet vad det är och jag är helt överväldigad
inombords av mina egna känslor. De gör mig glad. Jag 
tänker att det kanske kan bli människa av mig med, jag 
förbereder mig mentalt för att våga slänga mig över stupet.
Hand i hand. 
 
Lisa Nilsson – En kort en lång - 2010 Remastrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0