we're dancing like we're dumb

duh duh duh duh dumb
our bodies going numb
numb nuh nuh nuh numb 
 
http://www.youtube.com/watch?v=k4TJjYuEqG0 
 
Nollningen är helt fantastisk och jag har helt klart hamnat
i den bästa nollningsgruppen :) Ikväll ska vi ha speed-dejting
och sen ut på värmlands.. Tror inte jag ska med till värmlands
dock, är aningens sliten efter gårdagen som avslutades på stocken.. :P

Hur som helst! Jag lever! Och programmet verkar passa mig som
handen i handsken. Igår hade vi en superintressant föreläsning i
hygien och idag hade vi en omskakande föreläsning om våld i
nära relationer. Vi fick bland annat se en kortfilm som visade en
hemmiljö i barnets perspektiv, där mamman blev misshandlad
av pappan. Jag tror inte ett öga var torrt i slutet av filmen. Det
var helt klart tur att det var veckans sista föreläsning, för det
kommer ta tid att smälta alla intrycken från den.. Nu ska jag 
ta mig en välbehövd tupplur! Det har inte blivit så mkt sömn de 
senaste dagarna.. Ciaoo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0