Wait right here

was all she said to me
and so right here I stand 
 
 
 
Dagens frågeställning: ÄR killar dumma i hvuvet när det
kommer till att läsa av signaler resp. ICKE-signaler? 
 
 
 

Jag har blivit sjuk. Idag domnade mina händer bort
på föreläsningen och varje gång jag går utomhus får
jag andningssvårigheter. Halsen gör sjukt ont, tungan
svider igen (trots att jag trycker i mig mina behepan
för fullt!!?) och jag håller helst tyst, det blir jobbigt
efter bara några ord. Jag sparar mig tills imorgon 
då det ska kalasas igen.
 
Ketchupeffekten beskriver hela mitt liv just nu. Från noll till 
hundra på två röda. Från celibat till prostitution. HAHA SKOJA. 
Från att vara uttråkad dygnet runt till att behöva sålla bland allt
roligt som händer. På fredag blir det the grand finale, pride-tema
är det på avslutningsmiddan och spexet formar sig sakta men
säkert! 
 
 
Den här har jag för tillfället på i bakgrunden... Lyssnar måttligt..... HAH.
http://doit2.medfarm.uu.se/greenplayer/etik2 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0