som en cirkel

eller en linje
kanske prickar på rad 
 
släktträdet - syster fritz (den var faktiskt lite bättre
när vi körde den med kören. men syster fritz är grymma
ändå. rekommenderas!) 
 
Idag vaknade jag klockan elva och började nysa. och nös
igen. och igen och igen och igen. Och ungefär så har min dag
sett ut. Jag har suttit vid datorn och kikat på grey's anatomy,
käkat tunnbröd och duschat. Det är liksom allt. Planen för
kvällen är att maila basgrupps-önskemål till programsamordnaren
(så att jag kan åka till dublin till st paddy's som planerat) samt
beställa kursens första böcker. Vi har fått bra listor på vad som
behövs och när. Poäng till ssk-programmet för organisation, I
like it! Jag är så jävla oorganiserad själv, så om programmet fortsätter
såhär är det mindre risk för att jag tröttnar och att allt blir kaos i min
hjärna för att jag inte får grepp om vad som ska göras och när. haha.
det låter typ som att jag har aspergers, det har jag inte. haha. jag är
bara för lat för att organisera plugg själv och vill ha folk som gör det
åt mig :P 
 
Det är rätt mysigt att vara lite småsjuk faktiskt. Så länge man inte
har hundra saker att göra, vilket jag ju inte har den här helgen. Nästa
vecka däremot blir fullproppad med planer. Insparken drar igång med
buller och bång, det blir nog ett himla liv, i tio dagar. Känns bra att
hålla mig nykter fram tills tisdag iallafall. Man blir så tjock av sprit,
har jag upptäckt. Eller man kanske inte blir det, men jag blir det.
Får se hur tjock jag blir på den tio dagar långa insparken :P Jajjja!
Ska skaffa gymkort sen (nån gång...) så det gör inget (?). HAHA.
Vi får framförallt se hur SLITEN jag är om två veckor när nollningen
är över. Spännande värre. 
 
Här kommer en liten länk som jag tyckte var intressant
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8407712.ab
trots att den kunde varit bättre (aftonbladet... suck) 
 
Nu kom Diako in på msn awoho! Haha det HÄR är hur TRÅKIGT jag har
(no offense diako<3) HAHA!

Hej på er. (Ni är skitmånga men inga som skriver några kommentarer.. sluta
upp med att vara så sneaky, you sneaky stalkers you!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0