nu har jag tagit ett steg till

nu har jag kommit vidare
jag älskar det jag har och det jag får
men allting är förgängligt kan va borta om en stund
jag vill så gärna att ni stannar kvar
så hur ska jag nu stå ut hur ska jag kunna slappna av
jag älskar er så mycket men livet är så skört
jag har klarat många hårda slag och jag har rest mig upp igen
men om jag förlorar er
vilket mörker 
  
man äger ingenting - syster fritz 
 
Jag älskar att helena provade låtarna på oss i kören.
Jag måste nog hitta en ny kör snarast, det här går inte.
Abstinens på hög nivå. 
 
Idag har jag hittat mig ett par nya vinterskor. Vet inte om jag 
är supernöjd men det är iaf i svart äkta skinn, med skaft,
varmt ludd i och en bra sula. haha. (börjar jag bli gammal?)
Sen fikade jag med Ellen och Lisa och snart ska jag och Lisa
ha myskväll med film, läsk, marängswiss och onion rings.
Bättre blir det väl knappast! Måste bara hitta nån riktigt bra 
film att se :) Imorgon ska jag försöka bleka/avfärga/färga
mitt hår tillbaka till min naturliga färg.. Det blir spännande, 
kan ju bli SUPERmisslyckat, who knows... Men man vinner 
inte om man inte köper nån lott, som jag brukar säga. (?) 

Igår hittade jag en massa kläder i förrådet som vi lagt undan
när jag flyttade. Tre megastora kassar fanns där. Bland annat
min studentklänning och klänningen från 9ans bal. And listen
to this...! Min balklänning från nian PASSAR fortfarande. Dude.
Jag är super-awesome. Visst, den sitter skittajt men jag får
på mig den iaf. När jag packade ner den passade den inte
längre. Ibland går livet precis som man vill! Den här veckan
har nästan varit löjligt bra. Som i ett rosa skimmer typ som
att man åker runt på såna där moln som mumin-trollen gör i
början av avsnitten. Mama mamama mama mamamaaa mama
mamama mama mamamaaa!! (osv.) Jag vet inte heller riktigt
vad jag ville med det här inlägget btw.

Här kommer en rolig länk jag fick av min bror (har inte
orkat se hela än men lite i taget är den rolig, haha) :
http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y&hd=1







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0