I've been waiting for you

I've been waiting for you
never found anything else to do
but waiting for you 
 
 
Allt känns lite lättare idag. Skönt. Nu är jag peppad igen.
Snart sätter det igång, plugget. Livet. Det är bara att köra
på och hoppas på det bästa. Vara den bästa människan man
kan vara. Jag hoppas att jag har tid till att träna, att gå med i
nån kör samt att gå med i F!. Nu är det bara att hoppas på
att professorerna på min utbildning tycker att ens liv utöver
skolan är värt något. Haha. (Sedan när tycker NÅGON professor
i något, att något ANNAT spelar roll än det de föreläser om?)
Nåväl. Får väl bli en mästare på planering. Schemalägga mitt
eget plugg och schemalägga gympass i kalendern så jag har
något att gå efter. Det blir nog bra. Disciplin, fröken!

Jag vaknade med halsont. Pappa är supersjuk sedan flera dagar
tillbaka och jag hoppas verkligen inte jag fått hans förkylning.
Imorgon ska jag sjung på farmors begravning. Fyra låtar varav
en i kyrkan och tre på minnesstunden. Så idag stannar jag hemma
och kryar på mig för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0