hejhå hejhå vi gå till stocken gå

ett muntert gäng med skön refräng
hejhå hejhå hejhå hejhå 
 
Kort uppdatering: Trött. Sliten. Ont lite överallt.
Nollningen är inte över än men skolan är i full gång och
de flesta av oss har drabbats av diverse förkylnings/virus-
sjukdomar som biter hårt. Tröttheten breder ut sig och
återkommande gäspningar på föreläsningarna har blivit
mer regel än undantag. Spex ska fixas, mössor ska vara
på (HELA tiden) sånger ska ändras, repliker ska skrivas,
fika ska fikas, mindmaps ska skrivas, öl ska drickas, böcker
ska läsas och pingpong besökas dagligen för preparation inför
lektionerna.
Om nollningen hade hållt på längre än två veckor hade vi
alla fått magsår. Vi kör på hårt och det är SJUKT roligt, men
innerst inne längtar vi nog lite efter lördagen, när man kan
ANDAS UT igen. Kanske återhämta sig och slippa vakna upp
med halsont efter oändligt skrikande och sjungande för en gångs
skull. Haha. Fast jag ska inte klaga, jag älskar det här. Jag är
hundra procent upptagen och för en månad sen var det här det
jag längtade mest efter. Nu är jag mitt i det, och ja, jag älskar
det faktiskt. 
 
Min nollningsgrupp är fantastisk och jag har kanske skaffat
någon eller några vänner för livet redan nu.

PLING PLONG CHING CHONG 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0