facebook

Alltså. Jag tycker facebook är lite jobbigt ibland. Ibland är det
lite kompis-hets, faktiskt. Folk som man träffat en gång på nån
fest lägger till en som vän, och man bara: VA!? Vi kanske bytte
två meningar. Varför skulle jag trycka på accept? Skulle den här
personen ens hälsa på mig om vi sprang in i varandra på stan?
Blir svaret på den sistnämnda frågan nej så trycker jag oftast
bort. När man däremot har en massa gemensamma vänner blir
det genast lite knepigare, för man vill ju inte att folk ska börja
snacka om en som elak för att man sagt nej till deras kompisar
på facebook, trots att de är hur trevliga som helst.

Ja herregud. Såna I-landsproblem. Facebook, facebook. 
Förutom dessa irritationer har jag faktiskt haft en utomordentlig
dag, med en 6h (=lagom) dos av Erik och snart en timmes dos 
yoga. Ibland behandlar livet en precis som man vill att det ska.
Att få somna med ett leende på läpparna är få förunnat, och
jag tar det verkligen inte för givet. Men jag älskar det. Varje
sekund av det. Varje sekund av det här. It's a good thing. 
 
http://open.spotify.com/track/1MrPLUcI8yvPc5rofAZhEs
Robyn – Indestructible (Acoustic Version)
 
Bara att få slippa vakna med gråten i halsen, det ger mig lyckorus
just nu. Jag är så sjukt glad att jag inte mår lika dåligt som för några
veckor sen. Jag tror vitaminpillrena, och Erik har sina finger med i
detta spel.. (bra spelat, you guys) Att julen och all julmat är over and
done with
, känns också rätt bra, trots att det var mysigt när det varade. 
 
http://open.spotify.com/track/7fapzrBXNHDfge4huhjfj6
The Feeling – Sewn - Live Acoustic
 
 
Tre dagar kvar till upprop! SPÄNNANDEEEEEE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0