Dag blir natt och natt blir dag

och allting har sin tid 
 
 
Idag är jag lite nervös. Jag har försökt få nån slags struktur i
huvvet på vilka böcker jag ska beställa och när. Men har ännu
större frågetecken i huvvet sedan jag började kika på schemat
och litteraturlistan. Det verkade så självklart och enkelt när jag
såg den först. Men det var bara på den första sidan de satt ut
datum tillsammans med litteraturen (=2 böcker av 13..)

Hon som bor i mitt rum ska iaf flytta så jag ska säga upp det imorgon
och letar alltså nu nytt. Jag har bestämt mig för att inte flytta tillbaka
dit pga risken att bli kvar för att det är "enklast så" trots att jag ju
vet att jag verkligen inte vill bo där igen (uppsalas skitigaste korridor).
Så jag ska inte bo där en enda natt, utan sikta på att hitta nåt nytt
dit jag kan flytta mina grejer så fort min uppsägningstid är slut och
josefin har flyttat ut från mitt rum. Det blir bra.
DET BLIR BRA.
Herregud. Lugna ner sig nu, jag kan inte oroa mig såhär, det går inte.
Dagens nervösa stämning smittar över på allt. Imorgon är det första
dagen och nollningen börjar. AAAAHHH. Nu ska jag yoga lite så att
jag kan sova sen. Sen kanske jag borde välja ut kläder för imorgon,
hinner inte hem mellan skolan och nollningen och jag vet själv hur
min hjärna fungerar klockan åtta på morgonen (=inte alls)
Imorgon ska ju faktiskt bli SJUKT KUL och jag är
grymt peppad. SPÄNNANDEEE. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0