and I never was smart with love

I let the bad ones in and the good ones go 
 

Haha. Ibland skriver jag så mycket skit här att jag måste
radera allt och börja om. Det gjorde jag nu. Tisdag idag.
På torsdag är det upprop och jag hoppas på att få en asbra
klass och ber till gud att det inte bara är tjejer. Blir så tråkigt
då.
 
Jaha. Mina planer för veckan är minst sagt få och små. Det blir en 
chill-vecka innan allt sätter igång på riktigt. 
Idag: Böcker ska beställas, kläder ska tvättas, Alexander ska
få ett födelsedagskort och Amelie ett Grattis till dopet-kort
Åka pulka och ha filmkväll med Lisa.
  Resten av veckan: Upprop. Lunch med greken, fika med Diako,
kvällsfika med Sofie och hänga med Kristin. Yoga. Och förmodligen
avnjuta min sista nyktra helg på ett tag, eftersom nollningen börjar
på måndag
nästa vecka. woop woop!!
 
Jag skulle vilja träna men mina armar gör SJUKT ont efter skidåkningen
igår, haha. klen som man är. Har verkligen världens träningsvärk :( 

haha älskar att jag egentligen inte har något vettigt att komma med idag, 
jag bara skriver ändå. 
Här är en av mina favoritsidor, kom på att jag inte länkat till den förut:
http://mymilktoof.blogspot.com
hejdååååå. ps ni är så många som läser, men få som kommenterar, det tycker
jag är tråkigt. skriv nåt då, annars kommer jag efter er med långa lansar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0