Vad hände?

Varning för ett klago-inlägg. 
 
TELENOR. JAG SKA SPRIDA ORDET ATT NI ÄR VÄRRE ÄN PESTEN.
Seriöst. Jag tror att Telenor är djävulens avkomma. För sisådär en
månad sen gick jag och isabell in på en affär i stan som heter typ
telesizer för att jag var trött på att betala hundra miljoner för mina
sms med comviq kontantkort. Jag får förslaget att byta till abonnemang,
nämligen TELENOR. Då skulle jag, med en grundavgift på 49kr ringa
alla för 29öre/minuten och ha en sisådär 5000 gratis sms varje månad.
SUPER AWESOME tänkte jag och skrev på. När första räkningen kom
(som jag btw bett om att få varannan månad) och gick på 150 undrade
jag lite. Visst, 100 blev ju avgiften för två månader i taget, men de där
övriga 50kr som stod med, hade jag gjort av med dem på de fem dagar
som gått innan jag fick första räkningen? Jag kundservice-chattade med
en kille på telenor som inte verkade det minsta tillmötesgående. Han sa
att den här tjänsten, "under 26", som försäljaren så flinkt bäddat ner i mitt
paket för att jag skulle få 5000 gratis sms, bara gäller om man har ett abonnemang
på över 99kr/månaden. Det enda det ledde till nu var att jag slipper en öppningsavgift,
när jag ringer de med telenor (vilket är EN person i min kontaktlista, typ) 
ARG blev jag ju då. Såklart. Gick in på en telenor-butik förra veckan men de
uppmanade mig att gå till den där jag köpt abonnemanget. Jag var lite för
arg på det jävla stolpskottet som sålt mig abonnemanget för att gå dit och
prata med honom, så jag lät det vara en vecka. Och vad hände idag? JODÅ.
JAG FÅR ETT SMS FRÅN ÄLSKADE <3 TELENOR <3 där det står att sedan min senaste
faktura (som jag betalade i måndags) har jag gjort av med 500kr.
500 FUCKING JÄVLA KRONOR!? Telenor, vi blev bekanta för att jag ville ha det
billigt, inte för att jag ville göra av med hela jävla CSN på smsavgifter...  
 
Need less to say, hur förbannad tror ni att jag är?? HUR FÖRBANNAD!?
HELT JÄVLA SJUKT FÖRBANNAD. Idag ska jag fan dit, och den där jävla
David eller vad fan han hette i butiken ska få veta att han lever!!!!!!!!!!! 
 
HÅLL ER BORTA FRÅN TELENOR, jävla SKITbolag. De ska dödens dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0