I try to reach you

I can almost feel you 
you're nearly here 
and then
you disappear 
disappear 
 
 
Och så var det fredag. Är det här den längsta veckan i världshistorien
eller känns den bara som det? Det känns som att den har pågått i
en månad, minst. I söndags kom jag hem från Cambridge men det
känns som att det var en evighet sen och jag hade helt klart varit
redo att sätta mig på ett nytt flyg dit idag och göra om hela omständiga
resan igen, haha. Känns konstigt att det bara var i måndags jag fikade 
med anton, chadia och ebba, och att det var både i måndags och tisdags 
som det hängdes på norrlands.. Det känns som så längesen! (Haha, det 
känns som att jag har varit nykter skitlänge, fastän det bara är sen i 
tisdags!?)
 
Igår slog febern till. Som ett slag i ansiktet. Skulle plugga efter lunchen
men det slutade med att (genomfrusen) jag däckade i simons säng iklädd
2 par strumpbyxor, mjukisbyxor, raggsockar, klänning, tröja, kofta och en
FET luddig munktröja (inkl luvan på huvet) och ett fett täcke på mig.
Frös som en gnu. Jag tror att jag hade en av skolböckerna i handen iaf.
Simon fick säkert massor gjort medans jag sov av mig febern. Vaknade
efter några timmar, genomsvettig. Då fick pappa hämta mig med bilen,
bussresan hem kändes alldeles för överväldigande. Tror jag sov några
timmar till när jag kom hem, men hela dagen känns lite luddig faktiskt. 
Jag vet att jag sov typ kl20-02 och sen såg på hundra höjdare tills jag
somnade igen nån timme senare. Haha.
 
Idag vaknade jag halv tio. Gick upp och åt frukost och mådde bättre än
igår. Sen la jag mig i sängen, såg halva föreläsningen om kvalitetsförbättring 
samt såg ett halvt avsnitt desperate housewives och däckade.
Sov till klockan fem (!!!) när Erik ringde. Bra jobbat!? Då var middagen snart
färdig så jag tryckte i mig en massa mat och sedan dess har jag suttit här. 
 
Jag känner att min blogg är sjukt intressant för tillfället. Verkligen
INGENTING kul händer i mitt liv :( Förutom att jag faktiskt äntligen
gick med i amnesty och F! idag. Kände att det var dags för att det
blev dags för a little less conversation and little more action.
Party time. Missar btw två skitroliga fester idag :(
inflyttningsfest hos två nollningsfaddrar och korridorsfest hos anna
med temat ICKE-PK. Typiskt oflyt av mig att vara sjuk idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0