The winter is long in the city

and that's the way I like it

So please
Baby please
Open your heart
Catch my disease
 
 
Avslutningen på nollningen vart rätt så intense. Vi repade spex och pluggade
och helt plötsligt var det avslutningsmiddag och vår grupp VANN. Super
freaking awesome! Jag tror att mitt och Saras hångel på slutet av spexet
kan ha vunnit oss några extrapoäng, plus det fakta att jag hade en super-
stor gummisnopp mellan benen osv.. Det var pride-tema på middagen, need
less to say? Det är bara att buga och tacka mina år i DeVisa/extramusiken
för att jag nog var den med minst scenskräck (= störst roll) i gruppen, haha.
Vi dansade natten lång, jag trampade på glas (liten liten bit bara tack och lov)
och tog hand om avtuppad kompis osv.

På lördagen fikade jag med Isabell, Fanny och sen även Moa, Sofie, Diako och Greken.
Det kändes bra att kunna vara "tillbaka" efter den intensiva nollningen.
Sen kom Erik och sen flög tiden bäst den ville. På söndagkväll var jag super-matförgiftad,
kräktes grönt vatten och var uppe halva natten. Kändes sådär. Jag börjar återhämta mig
först nu, utmattningen var total igår på dagen. 

Idag har hela dagen spenderats hemma hos Lena skvallrandes. Alltid lika kul. 
Sen åkte jag och hämtade mina skor hemma hos Agnes och ja, där har vi min 
dag i sin helhet. Haha. Borde kolla på böcker och beställa några, men det verkar 
inte som att jag kan få tummen ur arslet. Jag vet inte vad det är med den, den 
vill aldrig ut när saker och ting ska bli gjorda. Undrar om det kallas för något, 
detta tillstånd? Det slår även ofta till när det finns plugg som behöver göras...
 
 
Jag har nu varit förkyld i sisådär 11dagar. D-vitaminpillrena och Behepanen intas
varje dag och på fredag börjar psykolog-rännandet. Det blir nog bra detta.
Det gäller bara att få sömn, vila. Yoga och kalcium-rik mat. Peppa på att bli
frisk nu. Peppa peppa.
Hälsa styrka tillfriskna hälsosam motståndskraftig näringsrik frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0