Livet.

En hel del saker har hänt och händer hela tiden. Det är
mycket och jag älskar att livet inte är tråkigt men samtidigt
längtar jag till de långa eftermiddagarna med Alexander i
Dublin ibland. När det bara var vi två och vi kunde göra precis
vad som föll oss in. Spela fotboll på bakgården, sitta i en park
och leka lekar. Min Alexander är mig så saknad så saknad. Om
fyra veckor får jag se honom igen, ÅH vad jag längtar. Tänk att
någon så liten kan vara en så kär. Kan vara så viktig, kan fascinera
en så. Jajja. Nu svävar jag ut i Dublin-nostalgi igen. Det jag skulle 
berätta var att plugget numera upptar 99% av min tid. Det är slitigt 
och jobbigt men jag älskar det likväl. I veckan satt jag och 3 tjejer i 
SJU timmar på café och skrev två artikelgranskningar. Det blev mycket 
annat också, om sanningen ska fram. Mycket skvaller och skratt.  
 
Sen blev det utgång mitt i veckan också, vi var ju lediga torsdag och fredag.
På fredag blev det dock ett ynkligt försök till plugg med pm-gruppen. Vi var
rätt dåliga. Sen gick vi och köpte böcker och fikade istället. Idag har jag suttit
hemma och pluggat hela dagen och planerar att göra samma sak imorgon också.
BRA DÄR! Har dock bara svarat på första frågan på hemtentan än så länge. Haha.
Men det lossnar snart. En av tre är inte SÅ illa ändå. Den ska inte vara inne förens
den 21a men jag tänkte försöka greja den den här helgen så att jag kan åka och
leka med bästis nästa helg. Framförhållning is the shit.  
 
 
Nu blir jag sådär trött. Jag skrev skitlångt men så försvann allt. Så nu
skiter jag it. Summan av kontentan var iaf att jag trivs med mitt liv som
det är just nu och att det är ytterst små och få saker jag skulle ändra på
om jag kunde. (typ ett eget studentrum + att diverse bästisar skulle bo
närmre) Om tre helger är jag i dubban och det ska bli helt jävla underbart.
Livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0