I'm not your toy

oh false love and affection
you don't like me you just want the attention
oh false love and affection
you don't want me you just like the attention 
 
Idag gick jag upp tidigt. Åkte hem och pratade med erik och sen 
lunchade jag med Kristin. Satt kvar på cafét och pluggade i två 
timmar och sen kom anton och gjorde mig sällskap. Senare kom 
även Ellen, Marie och en kompis till henne som jag verkligen inte 
minns namnet på :S Nåväl. Efter x antal timmars café-häng gick jag 
och Anton och mötte upp Ebba och gick och käkade middag på nation. 
Sen satt jag och Ebba kvar och diskuterade vår hemtenta (och som 
vanligt ungefär allt annat också som pågår i våra liv.. haha) och nu 
kom jag hem för en timme sen. 

Konstig dag. Blev aldrig bakfull (just det, var ute igår. shottade tequila
med ebba som mirakulöst nog höll sig rätt nykter. annat var det med
mig..) PEPPAR PEPPAR. Men bakfylla kan väl fan inte komma ett helt
dygn efter? Har vart rätt pigg idag faktiskt. Inte ens lite huvudvärk :O 
Kanske ska börja gå upp sjukt tidigt efter kanonfylla, det verkar ju funka! 
Eller så är jag fortfarande full på nåt vänster.

 Dagens roligaste konversation:
Jag: (klagade på nåt random problem, typ att jag höll på att
få sittsår av att sitta på samma stol i 6h)
Anton: När jag blir sjuksköterska ska jag utrota alla världens problem..... Eller iallafall dina!
Jag: Åh.. :D Gullig du är!
Anton: Aktiv dödshjälp kallas det..
 
hehehehehehehehe. hejdå hörrni. 
 
Just det. På fredag-söndag drar jag till London (cambridge) Så
ring mig inte då, för jag kommer inte svara. hehehe. Det ska bli
nice! PLUSGRADER <3. ÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0