Tiggeriet upplever du som fett stressigt

så du avvisar ett rop på hjälp reflexmässigt
En massa lodare & pundarpack
borde faktiskt fatta att
dom hindrar dig från att sova gott inatt
du har betalt din skatt och borde lämnas ifred
men hungrande barn blir inte mätta av det
Svenska Akademien – Det Kunde Lika Gärna Varit Du Och Jag


Jag orkar inte vara sjuk längre. Jag orkar inte ens tänka på
hur min kropp förfaller och hur längesen det var jag gjorde yoga.
Nu är jag ledig i två dagar och hade kunnat yoga massor. Men icke.
Istället vaknar jag i fosterställning klockan 06.00 och är så snuvig att
det känns som att jag ska svimma. En jävligt udda känsla det där. 
 
Idag ska jag duscha, byta lakan, tvätta det sista och organisera lite
inne på mitt rum så flytten går så smidigt som möjligt på tisdag :D
Jag är super excited! Ska nog hem till Lena på måndag och planera
inredningen litegrann. Tur att andra är bra på sånt där, jag kan ju
absolut ingenting om sånt, utan Lenas hjälp slutar det med att jag
tar det billigaste på ikea som "verkar praktiskt"... Som förra gången.
Haha. Har iaf bestämt mig för att köpa nån snygg matta i nån cool
färg. Och så coola tavlor. So far so good. 
 
Läser om olika amnesty-grupper att engagera sig i.. Det är svårt 
att veta vilka som är trevliga, men det blir nog bra. Måste hitta 
tiden först. Men två gånger i månaden ska man väl kunna hitta
i kalendern, kan man ju tycka! Nu är det dags för lite frukost
och en dusch. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0