Are you in?

Are you in? 
I can be your new favourite
waste of time
and you be mine

 
Solen skiner. Pappa är ute och cyklar. På riktigt alltså, haha.
Skolan börjar om en timme och jag har precis svarat färdigt på
basgruppsfrågorna och känner en viss stress över allt som ska göras
de närmsta två veckorna samt över hur mkt yoga jag ignorerat att
göra som jag borde gjort. Planera planera! Måste bli bättre på det.
NU. Min kalender ska bli min nya bästa vän. Underbart, vilket sällskap...
HEH. Jaa vad har jag annars att skriva om... Jag tycker att könsfördelningen
på min utbildning är lite tråkig, det är 20killar och 90 tjejer. Haha. Men vad
gör man.. Har ändå de skönaste killarna i min grupp, det känns bra att ha
hittat några trevliga att hänga med redan nu, var lite orolig för att det skulle
bli puttinutt-tjejigt, men som väntat är det killarna jag helst hänger med.. Och
de inte-så-tjejiga-tjejerna. Det är bra. Det blir bra det här.
Ja. Egentligen hade jag inget att skriva, som ni kanske förstod genast iofs,
haha. Nu ska jag öva på att sätta på mig sterila handskar, det är faktiskt
knepigare än det låter! Vi fick med oss varsitt par hem för att öva.. Andra
roliga saker vi fått öva på den senaste veckan är att sätta i kateter (i gummi-
snoppar..) och ta sprutor på fejkrumpor. Mkt lärorik vecka! HEJ PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0