I thought that if I didn't go and play

the sadness would get bored and go away


Måndag. Tung måndag. Vi hade föreläsning och jag frågade
nog den mest idiotiska frågan nånsin varpå både läraren och
hela klassen (110pers) gapskrattade. Var inte riktigt vaken.
Resten av dagen gick åt att försöka skaka av mig det, samt att
ignorera diverse skvaller om helgen jag missat. Men det gick
inte riktigt och vissa saker störde mig, vilken blev jobbigt.
Sen fikade jag med Ebba, Anton och Chadia, och sen impuls-
shoppade jag på H&M med Agnes. Sen gick vi till orvars och
drack öl. för många öl. Jag och Anton utmanade varandra och
drack fem öl på några korta timmar. Klockan elva fick jag ändå
för mig att åka hem och här är jag. Onödigt full och trött och
opepp på livet. En av föreläsningarna gjorde mig sjukt sugen
på att forska idag. Jag skulle nog vara freaking awesome på
att forska ändå, jag vet hur många saker som helst som jag
skulle kunna brinna för tillräckligt mycket för att ägna några
år av mitt liv åt att undersöka dem mer, inom ssk-yrket.

Annars var jag mest kroppsligt och mentalt utmattad hela dagen.
Orkade inte riktigt engagera mig i nånting. Marrängswiss på 
norrlands gjorde ju livet bättre också. Eller inte. Snart kommer 
jag rulla gatan fram, hurra för mig. Hurra för mitt liv.
 
Haha. Det här inlägget är så jävla opeppat att det finns inte.
Ibland känns det som att man bara borde lägga sig under en
sten i skogen och självdö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0