annan lista.. heehh..

fick lite tvångstankar. igen. så här kommer en till lista, då.

1. Jag är rädd för att dö. särskilt tidigt och ensam. sådär att jag inte hunnit leva mitt liv och fått barn och sånt där som jag vill hinna med först..

2. Jag vet inte vad det är som gör att vissa människor röstar på alliansen.

3. Jag har haft ett sjukt händelserikt år hittills. Sådär att luften pumpats ur mig både en och två gånger och pauserna/bakslagen har fått ta tid.

4. Jag är expert på att distansera mig, för att skydda mig. Avstånd hit och avstånd dit.

5. Jag har ingen aning om hur fisk smakar.

6. Jag drömmer konstiga, vanliga drömmar. typ att jag går till ica. (hej och hå, här var det action!)

7. När jag är lycklig dansar jag ibland runt ensam på mitt rum, och låtsas att jag är fit och super-awesome.

8. Jag är inte särskilt fit. eller super-awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0