Sunrise, sunrise, feels like morning in your eyes


Idag när jag och hannes satt på trappen till carolina rediviva sa han
plötsligt, mitt i en mening: titta där bara det är en tjockis som skuttar
över gatan. skutt skutt. haha! eller jaha, det var en mongis. då var
det inte lika kul. eller jo förresten. haha. skutt skutt och så snurra
lite.

Det var det roligaste idag vilket kanske inte var mycket men en annan
har suttit och försökt förstå sig på hur de jävla njurarna fungerar HELA
dagen. fattar det fortfarande inte. det är ute med mig. så jävla ute.
imorgon blir det jobb, på torsdag är det kort pass och sen kommer gavs
mamma niamh på besök det ska bli roligt faktiskt! hon skröt jämt så
mycket om dublin (haha, faktiskt) när jag bodde där  så nu ska jag få
skryta lite om uppsala för henne. jag hoppas att det kommer kännas
som att en del av dublin är hos mig. det blir nog fint. hon kommer hit
över dagen då hon semestrar i sthlm hos sina barnbarn (gavs bror var
gift med en svenska förut) sen blir det jobb fredag, lördag, söndag.
Hur ska jag hinna plugga har jag tänkt? Har jag överhuvudtaget tänkt?
Det är väl frågan det...
Effektivitet är väl inte direkt mitt mellannamn men nu jävlar. Nu jävlar.


Dags för middag och mer njurfysiologi. HERÅ världen vi ses efter tentan på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0