Har man tvångstankar så har man. sorry.

1. värsta känslan?
mardrömmar och när verkligheten känns som en mardröm.

2. bästa känslan?
fullständighet. perfekthet.

3. din första tanke när du vaknar?
"men herregud är det redan morgon? jag la mig ju nyss.."

4. vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
africa unite - bob marley.

5. har du någonsin varit kär?
tre gånger.

6. vad har du på väggarna i ditt sovrum?
bokhyllor, tavlor.

7. vad har du under sängen?
en gästmadrass.

8. tittar på?
seinfeld.

9. lyssnar på?
svenska akademien.

10. vad åt du senast?
macka och fil.

11. om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem skulle du välja?
barrack obama.

12. vad stod det i ditt senaste mottagna sms?
"ok nu seinfeld!"

13. vad vill du bli när du blir stor?
lycklig.

14. hur skulle dina vänner beskriva dig?
omtänksam, envis, verbal.

15. vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
det var nog när jag var på nöjesfält med tim och hans familj och höll på att
kissa på mig av skratt åt en viss person efter adrenalinkicken av en bergochdalbana.

16. vad skulle du vilja vara världsmästare i?
att bli äldst och gladast på ålderns höst.

17. vilken kroppsdel klarar du dig utan?
appendix (blindtarmsbihanget). haha. typiskt ssk-svar. tråkig tjej.

18. vilken superkraft vill du ha?
teleportering. att kunna vara precis var som helst när som helst bara för att jag vill. då skulle man aldrig vara på fel plats vid fel tillfälle.

19. vad är du beroende av?
adrenalinet som frigörs vid impulsivitet.

20. vad skulle du ta med dig till en öde ö?
sällskap.


Jaha det var det. Idag börjar URF wohooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0