You wear those shoes

and I will wear that dress
oh
kiss me 
 
 
lista på saker jag stör/stört mig på idag: 
1. festen utanför som aldrig vill ta slut. mitt i ett studentområde, 
mitt i veckan. KANSKE finns en och annan som tänkt sig sova inatt!? eller!? 
2. spotifyreklamen som verkar komma oftare och oftare. 
3. våra omänskligt långa målbeskrivningar på kursen. jag har pluggat 
arslet av mig men när jag kollade målbeskrivningarna på det jag har pluggat 
inser jag att jag kan kanske hälften av vad som krävs, sådär på rak arm. 
4. att det helt plötsligt är svinkallt och dåligt väder, speciellt sådär just när jag
äntligen fattat att det är vår och klätt mig därefter..
5. att valborg kommer just nu, när jag egentligen behöver plugga som mest. 
6. alla som inte fattat att jag sätter plugget först, typ kompisar såväl som
ytliga bekanta som blir sura för att man inte har tid att fika. get a grip
för fan det är min framtid det handlar om!
7. att jag inte kommer kunna närvara på min brors bröllop om dryga
tre veckor. 
 
8. att jag skriver den här listan. haha. fy fan.
nu var det slut på den här meningslösa skiten. hejrå. 
 
 
det här var jag idag när jag läste målbeskrivningarna för min kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0