You know that I could use somebody

Someone like you and all you know and how you speak
Countless lovers under covers on this street
You know
that I could use somebody
You know
that I could use somebody
Someone like you 
Someone like you 
 
 
Plugget upptar 99% av min vakna tid. Eller ja, inte så att 
jag pluggar 99% av tiden, men jag tänker åtminstone på 
det, eller på att jag borde, haha. Men igår gick det faktiskt 
lite bättre och idag tänkte jag fortsätta på samma spår. 
På fredag har vi dugga som kan tjäna oss 2% på den stora 
tentan.. Så det är bara att köra gasen i botten! Blir dock 
inte alltför besviken om jag inte får de 2%en.. Har snöat in 
mig på att försöka förstå cellen so far.. Och duggan är på 
både cellen, vävnaderna, rörelseorganen och nervsystemet.. 
JAJJJJA. Det blir nog bra. Nästa vecka kommer min älskade 
Anja hit på besök, och sen ska jag till Cambridge i ett par dagar. 
Och Dublin, jag kommer i Juni!! Förmodligen den 9e :) Längtar 
ihjäl mig redan. Nu gäller det bara att sätta tentorna så man 
kan åka med gott samvete när de är över :)
 
Idag blir det alltså PLUGGGGGG. Men först: yoga. 
 
 http://www.youtube.com/watch?v=aFzrYLA4ZN8&feature=related 
Vaknade med den på hjärnan. I had to find you, tell you I need you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0