how I wish there was anything

unsaid to be told boy 
 
 
Första veckan lider sakta men säkert mot sitt slut, och
det har gått bra. Det har varit aningen mer jobb än vad
jag trodde, att ta hand om 3åring är då sannerligen inte
"piece of cake" alla gånger... Det har bråkats och rivits
och syskonen har HOPPAT på varandra i soffan vid flera
tillfällen. Intressant. Så fort de känner mig bättre blir det
värre, har Siobhan vänligt förklarat för mig. Haha. Äh,
det här blir nog bra. 
 
Jag har hängt lite med de två nya tjejerna, Sofie och Marie och
trivs redan jättebra med dem :) Det är kul. Så himla skönt att
ha folk som bor nära! När vi tar bussen från stan är jag den som
är hemma snabbast, så de följer mig i princip till dörren, (så
mamma och pappa, ni behöver inte oroa dig för mig om nätterna!) :)
Igår var vi ute. Det var jag, natalie, sofie, marie, en schweizisk
tjej som heter sara och en tysk tjej som heter isabell. Det var
kul! Idag är jag lite sliten. Sofie och Marie ska komma över och
kolla på film. Ikväll kommer Jennie och Natalie över, vi ska ha
myskväll för jag ska sitta barnvakt. (fast det är först klockan tio
typ, så ungarna kommer redan sova då :P) Mamma och pappa
håller på att boka biljetter till mig, så jag kan komma hem över
julen. 23e kommer jag! Jag har en biljett tillbaka också, den 2a
januari... Även om det är lite oklart hur våren kommer se ut
för mig. Jag har suttit och kikat på uppsala universitets hemsida,
funderar ju på sjuksköterske-utbildningen.. Det är bara det att
jag funderar på lärarutbildningen också och allt är himla grumligt
just nu, jag kan verkligen inte se klart! Vad ska jag göra!? ahhh. 
 
Snart är det dags att poströsta också för oss som är här,
we're all very excited! Hoppas bara mina valsedlar från fi
hinner komma fram innan det är dags att skicka dem... :) 
 
Sist men inte minst vill jag uppmana alla att RÖSTAAAAAAA. På valfritt
parti såklart, så länge det inte är på SD. Alla som INTE röstar, hjälper ju
egentligen sd att komma in i riksdan. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. 
 
Och en sak till! Angelie jag saknar digggggg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0