- - -

eftersom jag egentligen i smyg hatar mig själv lite för att jag aldrig lägger upp bilder här, så kommer här ett helt gäng. 
 
jag har det för övrigt fint. det är mkt att vänja sig vid men jobbet går bra och jag hittar på roliga grejer på fritiden. det är himla skönt att bo i ett område där jag inte längre är den enda au pairen :) 
alla dessa bilder är från helgen: 

 
det här är mina nya  på en av pubarna finns det ett  picnic i howth både lördag och söndag! underbart! fulländad myskväll med natalie, jennie och sara! och ja, ALLT tog slut. sofie fyllde år och fick en happy birthday- hatt! vi alla hade lösmustacher för att fira lite extra. fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0