uptown babies don't cry

Helgen spenderades i lugnets tecken. Jag shoppade både
torsdag och fredag (LYCKA!) med Sofie på det närmsta
shoppingcentret här, som visade sig vara väldigt väldigt bra. 
 
På kvällen i fredags kom Natalie hit och vi hade en pratig och
trevlig kväll med lite HippHipp och Hassan och sådär. I lördags
åkte jag till Jennie på lite sopplunch och grey's anatomy, sen
åkte jag till tallaght och lekte lite med alexander. Tänk att man
kan sakna en bäbis så mycket! Även om han ju inte är någon
bäbis längre, inte om man jämför med lillasyster Amelie som
för fullt övar förmågan att hålla huvudet rakt osv ;) Hon är så
fin hon med! Och Malin och Gavin finns det väl knappast några
finare människor än. Jag längtar tillbaka mycket.
På kvällen åkte jag tillbaka till Jennie på filmkväll och sleepover.
På söndan åkte jag ner på stan och lunchade med sara och natalie,
sen hängde jag och natalie lite på no name (en pub utan namn)
innan det var dags att möta upp sofie, alexandra, rhi och theresia
på foggy dew. Det blev en tidig kväll, jag och natalie drog medans
första reggaegiget fortfarande var igång. Jag åkte hem till Derek
som överraskande hade köpt en sjal i bambino ull till mig i frankrike. 
Kul! 
 
Idag har jag och Cian mest hängt hos Sofie och Laura. De har
kattungar i sin trädgård som förmodligen är hemlösa, och jag
blev helt kär. Jag vill ha dem allihopa! Åh <3 
 
 
Hade "serious talk" med siobhan idag, skriver mer om det imorgon
för nu är det för sent. Har iaf nästan bestämt mig nu för att försöka
flytta härifrån, antingen om det blir till ett eget ställe och börja jobba
på hp, eller om det blir hem till sverige, det är obestämt än så länge.
Men i den här familjen vill jag inte vara kvar. Jag har flera regler nu
än jag hade när jag var 15 och bodde hemma hos mina föräldrar...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0