That's what I love about you,

you're so unpredictable :) 
 
 
Jaha. Nu ar jag nerpackad och utflyttad. Det kanns bra! 
Jag bodde hos Natalie i helgen, vi hade myskvall en kvall 
och i lordags gick vi ut. Det blev bade en senare, roligare 
och dyrare kvall an vad nagon av oss raknat med. Men men! 
Rund om fotterna blev man och jag hittade en het man att 
snacka med typ hela kvallen, mycket trevligt minsann! I sondags 
hade jag och Natalie en riktigt flottig dag haha, den gick ut pa 
att kopa godis och senare pa att bestalla pizza. Dar har ni hela
var sondag! Igar var det bank holiday (det ar det ibland om 
mandagarna har, utan specifik anledning) sa da fikade jag med 
sofie, natalie och jennie i timme efter timme.. haha. Mysigt! 
Inatt var jag "hemma" i tallaght och idag ska jag ta med alexander
till lekparken, ska bli kul! Jag ar hans lek-kompis, nar jag kommer 
hem drar han runt mig i fingret och ska visa saker, och sa dansa 
saklart. Ah, han ar sa fin! 
 
Pa onsdag flyttar jag in hos Jennie och Vinny i en vecka! Det blir 
kul. Villkoret for att jag far bo dar ar att jag bara ska prata svenska
med vinny. Han ar jatteduktig pa svenska! Pa lordag ar det halloween
och alla panikar over sina outfits. Halloween ar enormt pa irland,
for hela traditionen skapades har! Det ni! Tydligen freakar hela
staden ur, tander eld pa random foremal utomhus och ALLA klar
ut sig. Tydligen klar sig tjejerna efter "the sluttier, the better"
men vi svenska tjejer har en helt annan teori! Jennie ska vara
pippi, jag ska vara sverige (hehehe you'll see..) natalie ska vara
en sliskig raggare och sofie ska vara en mimare. Resten vet inte
an, men det ska bli kul hur som helst! 
 
Sen har jag val inte sa mkt att skriva. Jag maste spara pengar helt
galet mkt, sa jag ska typ bara hanga hemma de narmsta veckorna.
Catcha up pa desperate housewives, grey's anatomy och one tree
hill ocksa, saklart. Hehe. Sen ska jag fylla i ansokningar till olika
universitet runtom i Dublin och det tar nog sin lilla tid! Fick just
blanketten for ansokan, den ar tre sidor och sa fick man med en
hel javla bok OM HUR MAN FYLLER I dessa tre sidor.. haha! Dessutom
ska man kryssa i pa baksidan av kuvertet att man forstar att det
kostar 10e om man rakar skicka in en ofullstandig eller felaktig
ansokan! Utover denna som skickas in till nagonslags central
ansokningsnamnd sa ska man alltsa soka till varje universitet
for sig, och fylla i aven deras individuella blanketter..
Need less to say, jag hittar nog satt att fylla mina dagar..!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0