Grattis farmor 91ar!

Idag fyller min fina farmor 91 ar :)


Att bo hos Jennie ar kul! Jag har mitt eget rum och eget badrum
och far komma och ga som jag vill. Igar gick vi en laaang powerwalk
pa morgonen, SA SKONT. Det ska jag gora jamt fran och med nu.

Hosten borjar komma till Dublin. Traden andrar farg och det regnar
ratt mycket. Igar var det dock en perfekt, underbart solig dag.
Igar var det halloween,  nagot som uppfanns just HAR. sa det ar
enormt. Folk staller ut pumpor, klar ut sig nastan hela veckan och
festar sa det star harliga till. Det ar tydligen tradition att sparka
sonder varandras pumpor utanfor husen. taskigt tycker jag nar
man har jobbat sa lange pa dem, men samtidigt insag jag och
jennie just imorse att de torkar och ruttnar ihop fort som attan
anda.

Vi har precis yogat och nu gor vi vitkalssoppa och ska kolla
lite mer pa serier. Jag har verkligen ingenting att skriva, haha,
marks det eller?

JO FORRESTEN! Min brorsa ska gifta sig! Nasta sommar, i Seoul i sydkorea!
Fattar ni hur excited jag ar eller, dor nastan :D Ska bli grymt kul!
Vet inte riktigt an hur jag ska ha rad med det hela, men det ska jag!!

Det var allt for idag, sorry folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0