You had all the answers

but no human touch 
 
 
  
full rulle.
aldrig stanna upp.
gasen i botten.
äventyr. 
spänning.
alltid på gång. 
 
 
Jag ignorerar alla samtal till min mobil idag. det är ingen idé att ringa.
jag har varit på långpromenad ensam och njuter av att göra det jag
själv vill, när jag vill. men samtidigt längtar jag så tillbaka till Dublin.
jag har handlat bregott, svenskt bröd, euroshopper nudlar, dipsås,
icas tomatpesto, felix rotmos och brieost att ta med mig tillbaka. 
 
Söndagar är det bästa med Dublin. jag är så glad att jag inte missar
hela dagen, för jag landar vid lunchtid. Så det blir reggaepub med natalie
som vanligt på kvällen och jennie ska också med för en gångs skull och
det ska bli så himla kul.

Det ska bli skönt att sova i MIN säng, i "mitt" hus. Inte bara vara på
tillfälligt besök. slippa dela säng eller sova på nån obekväm madrass. 
 
 
Selah - Lauren Hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0