they say, the future's out to get you

you know that I won't let you fall. 
 
 
jag har räknat veckor och kommit fram till att jag kommer
komma hem om nio veckor. det känns som att det är jättesnart.
då blir jag förmodligen hemma i fyra långa veckor! ska jobba lite
i uppsala också, på mitt gamla jobb, om jag har tur :) var ju där
och snackade med chefen när jag var hemma över valborg. 
 
idag har jag och alexander varit i parken och lekparken. det var mysigt,
men när vi gick därifrån blev han VÄRLDENS skrik-och-gråt-monster.
herranjumala. när vi var framme hemma somnade han dock och
en halvtimme senare kom gavin hem. då gjorde jag yoga och slappnade 
av igen. skönt. sedan dess har jag och tjejen som jag jobbar med skrivit
färdigt vår examensuppgift på demens-kursen. har fått en annan grupps
arbete och måste säga att so far var vårt bättre iaf! :D yiiihaaa! shit så
vi har jobbat med det. igår pluggade jag till två på natten.
 
egentligen hade jag inte nåt speciellt att skriva. tråkigt att bara rabbla
dagsfakta och inte skriva nåt meningsfullt egentligen. men för hilvede,
det er min blog og jeg skriver som jeg vil. eh. jag, natalie och jennie
försökte oss på danska, och norska för den delen, hela kvällen i lördags,
det var fan nog den roligaste utgången jag har haft här. samen med
st paddy's day selvforstendelig. 
 
JAG SKRIVER SÅ MYCKET SKIT. NU SKA JAG SLUTA. nästa gång ska jag
skriva nåt meningsfullt, om så bara för mig själv. NÅGOT. jag måste sluta
ordbajsa. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0